تست روشن شدن پوست زنان
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

در این تست دانش و مهارت های مربوط به پاکسازی پوست خانم ها عبارتند از: حذف سلول های مرده یا لایه برداری، پاکسازی کثیفی، چربی و مواد اضافی از روی پوست، کمک به آبرسانی به پوست، تغذیه یا گردش خون و کلیه اطلاعات و نکات مربوط به مراقبت از پوست زنان بررسی شده است.

https://fatemehhabashi.com/
پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه چیست؟
قبل از بررسی هر روشی برای پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه، بهتر است بدانید که به کدام فرآیند، پاکسازی پوست در منزل یا آرایشگاه گفته می شود. پاکسازی پوست در منزل یا سالن، فرآیندی است که در آن سلول های مرده پوست با استفاده از روش ها و مواد مختلف پاکسازی از سطح پوست پاک می شوند. باعث شادابی و سلامت پوست می شود.
برنزه کردن در فروشگاه بدون ماشین
هنگام تمیز کردن پوست صورت در آرایشگاه بدون دستگاه، متخصص ابتدا نوع پوست شما را با دید، لمس یا با کمک یک لامپ مخصوص تشخیص می دهد. زیرا مواد لازم برای تمیز کردن پوست صورت در آرایشگاه برای هر نوع پوست متفاوت است. در مرحله بعد، بسته به نوع پوست شما، پوست از آلودگی، آرایش و ضد آفتاب پاک می شود.


مواد لازم برای پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه
در ادامه مواد لازم برای پاکسازی صورت در آرایشگاه بدون استفاده از دستگاه را به صورت خلاصه آورده ایم. این موارد برای تمیز کردن پوست و قبل از تمیز کردن پوست در آرایشگاه استفاده می شود:


پوست چرب: ژل و تونر
پوست معمولی: شیر پاک کننده و تونر
پوست خشک: پاک کننده و تونر مخصوص
پوست مختلط: پاکسازی ویژه برای هر قسمت
روش تمیز کردن پوست صورت در آرایشگاه


قبل از اصلاح در آرایشگاه، آرایشگر موهای شما را با کلاه می پوشاند تا از اسپری شدن محصولات اصلاح جلوگیری کند. سپس متخصص یک پاک کننده را روی صورت شما می زند و آن را ماساژ می دهد.
پس از شستن صورت در سالن زیبایی، پوست خود را با اسفنج مرطوب کاملاً بشویید و خشک کنید. پد را با تونر مرطوب کنید و تمام صورت را به جز ناحیه چشم پاک کنید. برای تمیز کردن دور چشم، یک پد پنبه ای را به پاک کننده دور چشم آغشته کنید و روی چشم قرار دهید. متخصص تمیز کردن در سالن زیبایی شما به آرامی سواب را از ناحیه چشم می کشد تا زمانی که آرایش به طور کامل پاک شود. اموزش پاکسازی پوست در سالن
در مرحله بعد، بسته به نوع پوست، اسکراب یا لایه برداری کنید تا پوشش داده شود و آبرسانی شود. پس از اتمام و پاکسازی این مرحله، اگر پوست شما چرب است یا آکنه دارید، از ماسک بخور یا زغال در فرآیند پاکسازی صورت در سالن استفاده می شود. مراحل پایانی تمیز کردن پوست صورت در آرایشگاه بدون دستگاه عبارتند از ماساژ (زمان بستگی به نوع پوست)، ماسک نهایی، کرم و ضد آفتاب (باز هم بسته به نوع پوست).


پوست صورت را در آرایشگاه با دستگاه تمیز کنید
روش پاکسازی صورت در آرایشگاه با دستگاهی که در ادامه توضیح خواهیم داد مخصوص پوست های چرب و بدون آکنه می باشد. دستگاه پاک کننده پوست در آرایشگاه به این روش دستگاه گالوانیکی گفته می شود. این روش پاکسازی پوست در آرایشگاه عمیق بوده و چربی و آلودگی های پوست را از لایه های عمقی پاک می کند.
تکنسین پس از اتمام کار با دستگاه شستشوی پوست در آرایشگاه و انجام مراحل پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه، از ماسک پاک کننده روی پوست شما استفاده می کند و پس از تمیز کردن پوست، باکتری ها را از روی پوست پاک می کند و سپس ماسک خنک کننده را اعمال می کند. (پوست) . پاک کننده موجود در ماشین اصلاح می تواند پوست را کمی بسوزاند). بنابراین تمیز کردن پوست در ناحیه اصلاح نیز با استفاده از کرم‌ها و ضد آفتاب‌های مناسب به پایان می‌رسد.
اگر باردار هستید، مشکلات قلبی و تنفسی دارید، پوستتان خشک و حساس است و آکنه دارید، باطری قلب یا پلاتین در بدن دارید، نمی توانید از دستگاه پاک کننده پوست آنجا در آرایشگاه استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: